Sabtu, 18 September 2010

Mystar Launching


Mystar News..

Baru-baru ni iaitu sebelum cuti raya puasa ni telah diadakan Perasmian Mystar di Sekolah . sebenarnya sudah lama ia dijalankan mengikut jadual tapi launching ja delayed. maklumlah saya pun BZ juga. ndak sempat mau atur masa..

Happy juga la kan setel da kiranya tinggal ;buat analisa sikit dan laporan keberkesanannya. Persoalannya di sini ialah keberkesanan dari segi penggunaan pelajar secara optimum.. Program ni tidak la bermasalah..

Tapi ya la..benda yang baru dicuba memang banyak la 'problema'..anyway, kita d sekolah sudah mencuba sedaya upaya merealisasikan juga program ni..
Wish we Luck ya!..

Okay..back on the track. Majlis telah disempurnakan oleh Tuan Pengetua sekolah en. Sani Bin Sahwi yang banyak memberi pandangan, dorongan dan nasihat..maklumla orang baru ji 'blur-blur' lagi mau handle program camni.

Telah dihadiri pelajar2 yg mendapat sumbangan Portal Mystar tu lebih kurang dalam 30 orang. Actually kita ada 40 pelajar..yang lain masa tu ada exam..


Begitu juga dengan para Fasilitator sekolah termasuk lah saya ni heh...yg baju biru 'interframe' tu saya la hehehe.. Kita ada 12 'fasi'tapi hari tu tidak sampai pun coz ada yang jaga exam..


Majlis tidak lama dalam 30 minit ja..coz we r very busy la..kan mau cuti jadi keja kena setel sebelum cuti..nanti beraya pun bingung2 lagi pasal keja kan..

K geng..sampai cni ja dulu..Babai..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ni sdg bz lah ni? umph..

MasaDahTime berkata...

akan terus bz ke?

maisyah berkata...

hehe..
Uru dan en. Masadahtime..
sebelum cuti BZ benda lain..lepas cuti raya ni pun BZ lagi..ujian dan exam akhir da dekat..
maka..secara otomatiknya cigu2 seMalaysia akan terus menggali utk anak2 didiknya..
Harap2 ia membuahkan hasil kepada anak watan ku...amin..

Terbaru!!!

Follower atau yang Melawat ke Blog Mummy...LET'S EXCHANGE OUR LINK ...

Sekitar Majlis Pelancaran Mystar Sandakan 2010