Ahad, 22 Ogos 2010

I'm so happy tonight!

salam..
Happy nya..gumbira..suuuuka!

Kenapa aku suka betul ni??
ya la tadi pagi sudah beli bahan kuih dan kek, mungkin ibu2 yg lain sudah standby pun kuihnya berjenis2 kan... tu pasal la sudah lama di plan2 mau p beli tapi oleh kerana BZ betul maka tundaaaa...lagi. So, tadi sudah tercapai niatku..tinggal mengerjakannya menjadi kuih yang boleh dimakan ya..bukan yg baling ke dinding mengantul balik. Bagus buat bola tenis kan..

Pegi dengan mama berdua saja. Kalau d Sandakan ni compare la harga dengan Gentingmas! (ehem..kalau tokehnya baca ni dapat voucher istimewa aku..) fuh...murah geng..walaupun bersesak2..berderet2 barisan d kaunter tatap juga tunggu giliran untuk membayar.. Yala.., musim perayaan kena cari kedai murah. Baru bijak, Saya mesti pilih!.

Kami pun ada beli kain langsir 3 colors purple, ijau and warna cream...tapi x survey banyak kedai coz sudah penat dan keberatan bawa bahan2 kuih tadi. Da la parking jauh dekat dg pasar
Ramadhan! mau 2 km juga jalan..x pala yg penting dapat parking kalau x abis masa saja pusing2 cari parking.

Pastu petang plak ada majlis Forum Perdana sek ku owh.. mesti Pengetua suka aku promo ni..yuhuu..SKT markah up ckit hehehe...menunya NASI BERIYANI LAUK KURMA ACAR DAN PAPEDOM..KUIH-MUIH...KORMA..AIR SIRAP SALBAT yg istimewa..juga BUAH RAMBUTAN (ni sumbangan cikgu Rohana..Terima kasih cikgu!)

Aku dan beberapa geng handle bahagian makanan..nasib lahai..posa tadi. Apa tidaknya, wanginya menusuk2 ke idung...dalam ati istighfar banyak2...makanan catering daripada Restoran Ajmeer (emm..banyaknya promo malam ni yek..)

Berbuka puasa dengan kuih-muih sumbangan ibubapa dan PIBG, thanx Bro! aiseh..pasik2 masik2 (pakcik2 makcik2) ba tu..bukan Bro..k. Bersembhyang Maghrib, than baru 'mangan' (makan) beramai2..alahai...xda ambil gambar la..

Balik rumah dalam jam 9, rilek kejap buka laptop dan apalagi terjah la ke blog geng2ku yang menerjah ke blog ku ni.. arigato .. dah la tu sempat pula aku membuat entry ni..hehehe...sudah lama aku mengintai masa ku yg semakin mengeciiil..Banyakla crita dan perkongsian ilmu daripada blog2. Ada crita tentang mengandung..buang bayi pun ada..pastu handphone canggih tapi mahal loh..Mp3 terkecil...crita cigu Sarawak...kapal tenggelam la (suspn ni..)..macam2 lagi la..sori ya yg x tersebut..
yang penting aku happy dapat melawat ke blog2 sambil nuff...suka..suka..suka..
Rasanya seperti saya da melangkah kaki ke negeri lain la..nite...zzzzzzz....

p/s: jangan lupa bangun sahur..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cigu !!!hati saye gembire bce catatan ini..

*tumpg gembire jgak taw!

maisyah berkata...

ya..musti gumbira..kita mau raya...!

Terbaru!!!

Follower atau yang Melawat ke Blog Mummy...LET'S EXCHANGE OUR LINK ...

Sekitar Majlis Pelancaran Mystar Sandakan 2010