Rabu, 11 Ogos 2010

Segalanya Yang Pertama

Wowiiee... Tarikh keramat ari ni 11 Ogos 2010 adalah tarikh penghijrahan warga sekolah ku ke bangunan baru! Kamilah batch Pertama yang menginjakkan kaki di sini. Emm...bau fresh... Suma happy..suma semangat buat keja walaupun ari ni hari Pertama puasa. Untuk 'menspeselkan' lagi hari ni saya pun pakaila baju baru..biasa saja tapi Pertama kali dengan rasminya masuk bangunan pakai la baju baru kan... Sebelum berpindah banyak aktiviti yang dijalankan sebagai persediaan perpindahan..seperti gotong-royong perdana. Saya bahagian tanam pokok bunga. Syukur cuaca tidaklah panas terik..malah mendung lagi, senang buat keja kan.. dalam mengarahkan pelajar menanam pokok tu sempat juga posing dorang ni.. Hampir 30 batang anak pokok ditanam di sekitar belakang surau sekolah. Susah juga mau pindahkannya, sebabnya sudah terlalu sebati pokok-pokok ni dengan pasu-pasunya. Berpeluh-peluh..bercomot-comot la pelajar-pelajar ni...tidak apa, pahala ya murid-murid..

Owh ya..ada lagi yang spesel ba..hehehe..saya ada beli jam baru! For me its CUTE...GORGEOUS..ATTRACTIVE... ba.. tidaklah mahal..tidakla jenama tapi..puas hati tau!

Orang kata kalau hati da suka kan..paduli apa aku murah ka mahal.. Tengok ni jam k.. bagitau comel ka inda (tak)?


OO..got to go..ari ni juga yang pertama kalinya saya arrange mesyuarat untuk MYSTAR di sekolah baru..tidak sempat lagi ni k BYEEE,...

3 ulasan:

Uruchimaru @ kf berkata...

wah sume serba baru tu!
bah itu jam pastikan jarumnye bergerak taw!
hehehe...^-^

Mommy Pinky berkata...

haha..betul tu, murah pun kalau dah suke, dulik pe orang kata :)

maisyah berkata...

Uruchimaru: gerak ba...


Mommy pinky: betul tu mommy...sometimes barg harega mahal..kejap ja guna pandai jg kiok kan..

Terbaru!!!

Follower atau yang Melawat ke Blog Mummy...LET'S EXCHANGE OUR LINK ...

Sekitar Majlis Pelancaran Mystar Sandakan 2010