Selasa, 19 Oktober 2010

Rilek..

Beeeerrrrranni buat entry ni... Kalau 'bos' tau ni..abisla.. kata MC sempat plak post entry... sowiiee..sigu besar..

Jangan risau cigu besar..keja siap! itu mestila.. sok lusa da BZ..bersawangla blog ni..
ngee.. Yang sakit tekak teda suara da ni... sekolah memang x lengkap kalau cigunya x dapat bercakap dengan baik.. kihkihkih...la budak2 tu d belakang...

da makan ubat..
kata doktor jangan banyak bercakap, minum banyak air k.. 'strepsils' pun da beli, ni tengah kunyah.. ok juga..thanx..

Ari ni keja saya.. P klinik Berbual tanpa suara hehehe... p kedai cari strepsils orange ya..warna orange..
mlm ni post entry.. sambil dengar lagu 'Baby,baby', 'selamat malam' dan 'No body'..
(rock cigunya mlm ni..'bisai' eh..)

Emm..da berapa kurunla x tengok video2 klip baru ni... d TV pun juara2 AF ada la...



emm..bila la dapat picnic ni.. (tiba2 picnic..malam2 ni..sabar ja la..)

8 ulasan:

Uruchimaru @ kf berkata...

bhahaha luculah sigu ni..gelak bce entry ni psigu..

uikna bape bungkus mkn strepsil ni?

wah syok owh pi picnic..eh ni bdk boy kan? mesti masa ni si putri blm ade lagi..hihi <---ade mcm geng CSI tak..

maisyah berkata...

hehehe...
sure ka dia xda? abis putri p mn ms ni?emm..

ummi iman berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ummi iman berkata...

MC la ni?hihik..jaga suara tu...:)

Akma Azlin berkata...

Salam. Oh cikgu juga ke??

nadzirah aqilah berkata...

kalau cikgu takde suara memang susahla.... jaga diri yea... guru pembimbing anak bangsa... hehehe. berdirinya saya pada hari ini adalah hasil usaha guru juga!

chewah.. poyo plak tetiba... hikhikhik..

maisyah berkata...

akma: ya..cigu ba..dr Sabah..

nadzirah: ya toceh..toceh.. pelajar yg baik adalah insan yg bila besarnya sangat mengingati dan berterima kasih pd gurunya...
sekolah sekrang pun ada 3 org guru yg dulunya guru saya jg..termasuk pengetua..best kan..
eceh..saya ni baik la konon..hehehe..

Fantastic Ajane berkata...

dui sian ko ... derita jg xda suara 2 as..:) patah kaki 2 sikul... heheheh

Terbaru!!!

Follower atau yang Melawat ke Blog Mummy...LET'S EXCHANGE OUR LINK ...

Sekitar Majlis Pelancaran Mystar Sandakan 2010